1. Home
  2. /
  3. בלוג אחסון אתרים
  4. /
  5. כיצד מארח האינטרנט שלך...

כיצד מארח האינטרנט שלך משפיע על קידום אתרים

22/01/2020

במאמר הבא ננסה להסביר בקצרה את הקשר בין טיבו של אחסון אתרים לנושא קידום אתרים.

כל עסק שמקווה להגדיל את נוכחותו ברשת העולמית צריך לציית לחוקים של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). כאשר גוגל מחזיקה בכ- 92 אחוז משוק החיפוש.

דירוג גבוה ב- SERP ישפר את יכולת החיפוש, החשיפה והאמינות של חברה.

כדי לרתום את היתרונות של SEO, עסקים צריכים קודם כל להבטיח שאתרי האינטרנט שלהם יתפקדו במלואם עם אחסון אתרים אמין.

ללא בחינה מדוקדקת, בחירת מארח שגוי עלולה להסב יותר נזק מתועלת.

להלן הסיבות שבגללן בחירת המארח הנכון חיונית ל- SEO של האתר שלך:

זמן פעילות ושעות השבתה של השרת.

מנועי חיפוש שמים דגש רב על האמינות של אתר, שמבוססת ברובה על זמן הפעילות וההשבתה של השרת. מדד זה הוא קריטי לשמירה על איכות תוצאות החיפוש.

השבתה מתייחסת למשך הזמן בו האתר אינו נגיש עקב בעיות בשרת. אם אתר תמיד לא נגיש כאשר רובוטים של מנועי חיפוש מנסים לסרוק אותו, האתר יסומן כלא אמין, ומכאן שהדירוג שלו ירד.

כיוון שכך, חשוב מאוד לבחור מארח אתרים מוביל. זה מבטיח שלאתר שלך יהיו מספיק משאבים כדי להיות נגיש 99.9% מהזמן. אם אתר חווה השבתה על בסיס קבוע, סימן שכדאי שתחליף את חברת האחסון שלך.

מהירות טעינה

מאז 2010, גוגל העלתה את החשיבות של מהירות טעינת העמודים בעת קביעת דירוג החיפוש. יתרה מזאת, ברור כי שתי שניות הן הסף עבור אתרי מסחר אלקטרוני.

הסיבה? ככל שהאתר מהיר יותר, כך חווית המשתמש תהיה טובה יותר.

מבחינה עסקית, מהירות טעינת העמודים עומדת להשיג הרבה יותר מבחינת מכירות וחשיפה. על פי אמזון,

האטה של ​​שנייה בטעינת העמודים שלהם יכולה לעלות להם במכירות של 1.6 מיליארד דולר בשנה ! אם אתר בנוי מתוך כוונה להמיר תנועה למכירות, אז זהו גורם מפתח להשקיע בו.

למרות שמהירות טעינת העמודים אינה נשענת על חברת האחסון בלבד, הרי שספק אחסון אמין יכול להוות גורם מכריע.

בקיצור זמן הטעינה של אתר, אם ברשותו הטכנולוגיות והתשתיות החדישות ביותר להתמודדות עם נפח תנועה גבוה.

אם טעינה של דף אינטרנט לוקחת יותר משתי שניות, זהו סימן ברור לכך שיש לבצע הערכה מחדש של חברת אחסון אתרים שלך.

מיקום השרת

מיקום השרת קשור קשר הדוק למהירות האתר שלך.

כדי להפחית את זמן התגובה של האתר, מומלץ לאחסן את אתר האינטרנט שלך בשרת שנמצא פיזית בקרבת המבקרים שלך. ככל שהמרחק קצר יותר, כך הנתונים ינועו בזמן קצר יותר.

מסיבה זו, גוגל מעדיפה להציג תוצאות על סמך מיקום המשתמש. כך שאם המבקרים שלך נמצאים בעיקר בישראל.

בחר מארח אתרים שיכול להציע לך שרת בארץ. כך תעלה את סיכוייך לדירוג טוב.

לחלופין, אם אתה עסק גלובלי, אתה יכול גם לבחור חברת אירוח עם רשת של שרתים ברחבי העולם. כך, בכל מקום בו הלקוחות שלך נמצאים, האתר שלך תמיד ידורג גבוה ב- Google SERPs.

כיצד לבחור את מארח האינטרנט הנכון?

מלבד גורמי המפתח שהוזכרו לעיל, חשוב גם לוודא כי לספק יש תמיכת לקוחות מעולה, אבטחה ברשת ואפשרויות שדרוג.

לדוגמה, תמיכת לקוחות 24/7 היא יתרון, כדי שתוכל ליצור קשר בכל עת שמתעוררת בעיה.

מבחינת אבטחה, בחר מארח אתרים המציע אמצעי אבטחה שונים כמו גיבויים ועדכונים שוטפים.

איתור והסרה של תוכנות זדוניות והגנה מפני DDoS.

לסיום, אפשרויות שדרוג יוכלו להבטיח מעבר חלק לתשתיות שרת עדיפות ברגע שהאתר שלך ידרוש זאת.

המאמר תורגם לעברית מהדף הבא על ידי אופק בנגיאת:

https://www.hostsearch.com/articles/how-does-your-web-host-affect-seo.asp

אחסון אתר וורדפרס

בניית אתרים – בניית אתר מותאם לגוגל