היום בעולם המודרני, הכל עובד מהר יותר מהר,
הרושם הראשוני של האתר שלך תלוי במספר שניות בודדות שבהם הלקוח מחליט האם להישאר? או האם לעזוב,
כתוצאה מכך האחריות שלך בעלי האתר שמעוניינים שהאתר שלהם יצליח ויניב תוצאות,
לייצר את האתר הטוב ביותר שאתה יכול, שיסק לגולש את המטרה שלשמה הוא הגיע, שהפעילה ביותר מבין כולם.
על מנת לייצר את האתר הטוב ביותר שיש מספר גורמים שמשפיות על כך:
נראות האתר, אתר רספונסיבי המתאים לכלל גדלי המסכים הפופולריים, מהירות טעינת האתר ועוד מספר גורמים.
מה זה בעצם אתר רספונסיבי?
המשמעות של מותאם לכלל גדלי המסכים הינה:
אתר שמתאים את עצמו, מבחינת ממשק האתר, המבנה, המראה והעיצוב כולו לכלל גדלי המסכים הפופולריים ביותר כיום בניהם:
מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט, מכשיר סלולארי.
בעצם אתם מתאימים את האתר שלכם לגלישה ממגוון רחב של מסכים, כך
אתם מספקים לכלל הלקוחות שיגיעו לאתר שלכם את חווית המשתמש והתצוגה הטובים ביותר שאתה יכול לעשות לכל מכשיר.
מה חשיבותו של אתר מותאם לכלל גדלי המסכים? ולמה להתחשב בעובדה זו?
היום 70% מהקניות והרכישות באינטרנט מתבצעות דרך המכשירים הניידים, הטאבלטים,
ויש גם את ה 30% הנותרים שמגיעים לאתר שלכם דרך המחשב הנייח או הנייד.
המבט הראשוני על האתר שלך משפחתי מאוד על ההכנסות שהאתר יניב, כמות הגולשים שישארו בו,
והאם האתר יתקדם עבר בצורה טובה או שהוא יפגר מאחורי המתחרים שלך.
לכן החשיבות של אתר רספונסיבי הינה בין הדברים הכי חשובים בבניית אתר לעסק.
עליכם להראות חווית משתמש נוחה מכלל גדלי המסכים הפופולאריים ביותר בשוק,
לכל המכשירים שאנשים משתמשים בהם על מנת לבצע את האתר הטוב ביותר שאתה יכול לתת.
חשוב לוודא שהממשק מותאם למכירה הסלולארי ללא שום תקלות, עובד בצורה מהירה, ונוח להשתמש ממש כמו במחשב הנייח שלך.
מדוע התאמה למכשירים הסלולאריים היא החשובה ביותר באתר רספונסיבי?
הסיבה לכך פשוטה מאוד:
חשיבות האתר לתאימות למכשירים סלולאריים היא מכיוון ששם נמצא רוב הצרכנים היום, אין בן אדם שלא מדפדף בטלפון מספר שעות ביום,
ושם בעצם מוחלט הרגע הגורלי, האם לקנות אצלכם? האם לעבור שירות אחר? האם האתר שלך מספיק אמין לרכישה?
חשוב מאוד לשים דגש על התאמה לסלולארי על ייתר הרזולוציות של המסכים, אבל לא להזניח את הטאבלט והמחשב הנייד.
תזכרו, לקוחות פוטנציאלים קיימים בכל מקום וצריך להיות נגישים ונוחים לכולם באותה המידה.
האם רספונסיביות האתר מספיקה על מנת לקדם את האתר בצורה טובה בגוגל ולספק לי לקוחות רוכשים?
אתר רספונסיבי ותאימותו לכלל גדלי המסכים הפופולאריים ביותר לאחרונה אכן הינה דבר חשוב,
אך יש עוד מספר גורמים שמשפיות על הגולשים האם לרכוש אצלכם באתר, האם להשאר או לעזוב,
אחד הגורמים החשובים הוא זמן הטעינה של האתר, שמושפע ממספר גורמים:
- הפלטפורמה עליה נבנה האתר, בין אם מדובר במערכת CMS ידועה או בין אם בקוד בלבד.
- אחסון האתר – חשוב לאחסן את האתר שלך בחברת אחסון אתרים אשר מספקת תשתיות חזקות ואיכותיות.
- גירסאת ה PHP עליה רץ האתר – כיום כבר קיימת גירסאת PHP 7.4 המוצעת להשתמש.
- רספונסיביות האתר- האם יש לכם אתר רספונסיבי או אתר שלא תואם לכלל גדלי המסכים
- עיצוב האתר – עיצוב שאינו תואם לתחום שלך יכול להביא לקוחות לא ממקודים מה שיוריד את הסיכויים שלך למכירה בסופו של דבר.
האם אפשר להפוך אתר קיים שאינו רספונסיבי שיהיה אתר רספונסיבי?
השאלה לתשובה זו הינה, כמובן!
באמצעות צוות מתכנתים שיודע לבצע את העבודה שלו כמו שצריך אפשר לעשות כל אתר שאינו רספונסיבי לאתר רספונסיבי,
לפעמים צריך לבצע התאמות ברמת העיצוב, לשנות קצת את הנראות המבנה במכשירים הסלולאריים וביתר גדלי המסכים על מנת לקבל אתר מותאם לכלל גדלי המסכים.
אז מאיכן אפשר להשיג את כלל הגורמים על מנת לקבל את האתר הטוב ביותר ?
אנו בHSOTCENTER נשמח לספק לכם את כלל התשתיות על מנת שהאתר שלכם יהיה הטוב ביותר,
החל מגירסאות PHP העדכניות ביותר ועד אחסון אתרים מבוסס תשתיות חזקות על גבי שרתים LITESPEED על מנת לקבל את המהירות המרבית ללקוחותיכם.
אנו יודעים לבנות אתר רספונסיבי על פי דרישת הלקוח, וגם לקחת אתר קיים ולהתאים אותו לכלל גדלי המסכים הפופולאריים ביותר כיום .
נשמח מאוד לעזור לכם להרים את הנכס שלכם לרמות אחרות שלא הכרתם, על מנת שללקוחות שלכם יהיה כיף לגלוש, כיף לרכוש, כיף להשאר.
כותב המאמר:
מאור חורי.